GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-09 12:17:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:419
  • Penerangan pantas:

    Gabus,Segel kebocoran minyakApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,

Kandungan artikel

Segel kebocoran minyak

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, pengubah tensi,GabusSerye Transformer,GabusHarga pengubah jenis kotak, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

QaracuxurApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pasukan pengubah kuasa


GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

permintaanKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Trend pasarBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pasar pengubah dalaman lambat

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

GabusDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk,GabusProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkan, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

GabusMaklumat produk lain
  • HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

    HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

  • San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

    San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

  • San AntonioPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEjen

    San AntonioPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEjen

  • San AntonioPemulihan semula bimbitNak pergi ke mana

    San AntonioPemulihan semula bimbitNak pergi ke mana

  • TabrizPengubah 110kVApakah teori reka bentuk

    TabrizPengubah 110kVApakah teori reka bentuk

  • SalernoPlatform angkat hidraulikApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?

    SalernoPlatform angkat hidraulikApakah sebab-sebab keputusan yang buruk?

  • SalernoJembatan naik hidraulik bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik da

    SalernoJembatan naik hidraulik bergerakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik da

  • MassaJembatan naik hidraulik tetapAnalisis prinsip kerja

    MassaJembatan naik hidraulik tetapAnalisis prinsip kerja

  • segera:Peringatan: Maklumat GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran memberi anda GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran. GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GabusPengubah pemulihan kuasaPeningkatan turun naik pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!