GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri

  • masa pelepasan:2024-04-13 22:04:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:340
  • Penerangan pantas:

    Gabus, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan

Kandungan artikel
kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

GabusPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

OudtshoornJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, salji, petir, elektrik atau angin; Aras .

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Keperlukan pemasanganKotak gerak pengurangan,GabusPlatform mengangkat bergerak sendiri, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam ,GabusPlatform mengangkat bergerak sendiri, tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri



Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Produsi keselamatanMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri,GabusPlatform angkat bimbit, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

GabusBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


GabusMaklumat produk lain
  • ZoetermeerJembatan naik jenis otomatikCara mengurangkan kadar kemalangan

    ZoetermeerJembatan naik jenis otomatikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • WuppertalJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapSensor pemacu sangat sensitif

    WuppertalJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapSensor pemacu sangat sensitif

  • WuppertalPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangApakah status perniagaan

    WuppertalPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangApakah status perniagaan

  • WuppertalPenggunaan rumah tangga lif penglihatanPeniaga

    WuppertalPenggunaan rumah tangga lif penglihatanPeniaga

  • OrumiyehPengubah GridKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

    OrumiyehPengubah GridKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

  • Santa AnaPlatform angkat hidraulik 10 meterPenggunaan ciri produk

    Santa AnaPlatform angkat hidraulik 10 meterPenggunaan ciri produk

  • Santa AnaJembatan naik keretaBolehkah bahan radioaktif dipotong sepenuhnya?

    Santa AnaJembatan naik keretaBolehkah bahan radioaktif dipotong sepenuhnya?

  • HamJembatan penerbangan hidraulik bergerakMengapa ia begitu popular

    HamJembatan penerbangan hidraulik bergerakMengapa ia begitu popular

  • segera:Peringatan: Maklumat GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri memberi anda GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri oleh syarikat kami, perkhidmatan GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri. GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GabusPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPemprosesan khusus industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!